Ninpou
OPIS :
-------------
Jutsu :
~~ Sumigasumi no Jutsu ~~
Ranga : C Chakra : 50 Opis : U¿ytkownik tej techniki u¿ywa czakry, aby owin±æ swoje cia³o atramentem, który wytrzyma silne jutsu. S³u¿y g³ównie do obrony. Mo¿e u¿yæ tego atramentu, aby wytworzyæ zas³onê "dymn±" i je¶li u¿yje techniki Shunshin no Jutsu, to mo¿e szybko, a nawet b³yskawicznie uciec z pola bitwy.
~~ Sumi Bunshin no Jutsu ~~
Ranga : C Chakra : 25 x 1 Opis : Klon zrobiony z ma³ej ilo¶ci atramentu, ró¿ni siê od zwyk³ego Klon Jutsu tym ¿e jest zrobiony z dotykalnej masy czyli z atramentu, przez co trudno jest go przejrzeæ.
~~ Chōjū Giga ~~
Ranga : Chakra : zale¿na od zwierzêcia Opis : Aby wykonaæ to ninjutsu, musimy narysowaæ na zwoju to, co chcemy o¿ywiæ. Po skoñczeniu dzie³a, musimy wykonaæ pieczêæ Tygrysa i wypowiedzieæ "Ninpou, Choujuu Giga". Po tych s³owach, rysunki na zwojach znacznie zwiêkszaj± swoj± objêto¶æ i zamieniaj± siê w realne istoty, które mo¿emy kontrolowaæ. . Nale¿y jednak pamiêtaæ, ¿e "o¿ywione" rysunki nie s± niezniszczalne, a gdy przeciwnik je zrani, zamieniaj± siê w plamê atramentu. Mimo to jest to naprawdê przydatna technika, która sprawdza siê nie tylko je¶li chodzi o ofensywê, ale tak¿e gdy trzeba co¶ znale¼æ, wytropiæ lub uciekaæ.
Lista zwierz±t, które mo¿emy narysowaæ :
Myszy - zazwyczaj s± u¿ywane do ¶ledzenia, szpiegowania i wyszukiwania wrogów. Chakra : 5 x 1
Lwy - zazwyczaj wykorzystywane do bezpo¶redniego ataku. Chakra : 35 x 1
Ptaki - u¿ywane do latania na plecach. S³u¿± do transportu. Chakra : 70 pkt.
Pijawki - u¿ywane jako pociski, nie czyni± jednak wiêkszych szkód. Chakra : 4 x 1
Nietoperze - maj± mo¿liwo¶æ wykorzystania ich jako parasole. Chakra : 65
Ryby - dostarczaj± wiadomo¶ci drog± morsk±. Chakra : 30
Wê¿e - zwykle dusz± i wi±¿± przeciwników. Chakra : 45
~~ Sumi Nagashi ~~ [img][/img]
Ranga : B Chakra : 75 Opis : Przez wylewanie specjalnego tuszu na ziemiê Sai mo¿e przywo³aæ kilka atramentowych wê¿y i powstrzymaæ przeciwników. Je¿eli przeciwnik oka¿e siê na tyle silny, by prze³amaæ wê¿e, te mog± odnowiæ siê i znów owin±æ wokó³ niego, co sprawia, ¿e opór jest bezsensowny.
|